Une toute nouvelle aventure !

Forum concernant ce jeu et les serveurs que j'héberge. (ce sous-forum remplace conseiljedi.com)
User avatar
Musa
Posts: 8
Joined: Thu Jul 01, 2010 9:27 pm

Re: Une toute nouvelle aventure !

Post by Musa »

*It doesn't seem
Gamall wrote:Source ? FU had a multiplayer mode -- duels at least, I have seen a video of it on YouNoob. Seemed pretty messy at that too. :oO
I were obviously speaking about the PC version on which there is NO multi-player mode. A such mode is only present on Wii (duel mode) and PSP versions. sources : http://www.forceunleashed.net/faq/#cat1_2 ; http://www.jeuxvideo.com/recherche/jeux ... 0force.htm

I guess this idea ends here, hoping to see shortly coming another Jedi Knight game!
Gamall
Hic sunt dracones
Posts: 4174
Joined: Fri May 26, 2006 11:09 pm
Contact:

Re: Une toute nouvelle aventure !

Post by Gamall »

Musa wrote:I were obviously speaking about ...
A such mode
;)
Musa wrote:I guess this idea ends here,
I'm afraid so. Well, it was worth a try...
Musa wrote:hoping to see shortly coming another Jedi Knight game!
So do I, however that seems quite improbable as well; as far as I know Lucasarts have abandoned the series for good. I made an extensive search on the net on this very subject quite recently... There isn't even so much as the whisper of the shadow of a sign that they might get off their lazy butts and resume work on it. Perhaps they will eventually, but by then I fear our hair will be gray... if we even have hair left! :skull It makes little sense to me as the series was quite successful, but there it is.
{<§ Gamall Wednesday Ida §>}
{ Mods and Programs - Mods TES-IV Oblivion }
User avatar
Musa
Posts: 8
Joined: Thu Jul 01, 2010 9:27 pm

Re: Une toute nouvelle aventure !

Post by Musa »

Gamall wrote:
Musa wrote:I were obviously speaking about ...
A such mode
;)
*I was
*Such
Gamall wrote: So do I, however that seems quite improbable as well; as far as I know Lucasarts have abandoned the series for good. I made an extensive search on the net on this very subject quite recently... There isn't even so much as the whisper of the shadow of a sign that they might get off their lazy butts and resume work on it. Perhaps they will eventually, but by then I fear our hair will be gray... if we even have hair left! :skull It makes little sense to me as the series was quite successful, but there it is.
I am afraid you are right.
Gamall
Hic sunt dracones
Posts: 4174
Joined: Fri May 26, 2006 11:09 pm
Contact:

Re: Une toute nouvelle aventure !

Post by Gamall »

Musa wrote:*I was
*Such
Actually, it's "such a". :hue
Musa wrote:I am afraid you are right.
I'm always right. It's in the Code, somewhere :gamall



Or not.
{<§ Gamall Wednesday Ida §>}
{ Mods and Programs - Mods TES-IV Oblivion }
Dakin Quelia
Posts: 206
Joined: Mon May 14, 2007 10:36 pm
Location: Belgique
Contact:

Re: Une toute nouvelle aventure !

Post by Dakin Quelia »

Maikoru wrote:
C'est pourquoi on pourrait envisager de se concentrer sur la formation technique et tenter d'aller le plus loin possible en misant sur le mapping et le modeling. Même sans chiffres, je ne pense pas que la majorité des joueurs de JKA aient poussés aussi loin leur enseignement du jeu.
C'est à mon avis l'aspect le plus intéressant, avec le RP, que l'on pourrait développer pour se nouveau Conseil Jedi.
Le clan pourrait ainsi profiter d'un rayonnement grâce à la création de maps et models ou même de mods par ses membres.
Je suis d'accord, reste plus qu'à voir la réponse de Maikoru.
C'est Ok pour ma part. Mais je me réserve le droit de ne pas m'impliquer plus si je juge que le projet ne pourra pas durer sur le moyen ou le long terme.
S'il y a, effectivement du RP, ça peut être intéressant mais pour le nom, il eut été plus judicieux de laisser un nom francophone. J'aime le RP mais en anglais c'est plus difficile. :super
Un Jedi devrait considérer chaque possibilité ainsi que ses possibles conséquences avant de s'impliquer personnellement dans une situation quelconque.

Mon blogue | Mon hébergeur
Gamall
Hic sunt dracones
Posts: 4174
Joined: Fri May 26, 2006 11:09 pm
Contact:

Re: Une toute nouvelle aventure !

Post by Gamall »

Dakin Quelia wrote:S'il y a, effectivement du RP, ça peut être intéressant mais pour le nom, il eut été plus judicieux de laisser un nom francophone. J'aime le RP mais en anglais c'est plus difficile. :super
Il y a des raisons pour ça, cf toute le discussion. :hum
{<§ Gamall Wednesday Ida §>}
{ Mods and Programs - Mods TES-IV Oblivion }
User avatar
Quinlan
Détecteur Sismique
Posts: 52
Joined: Thu Jul 20, 2006 11:33 pm

Re: Une toute nouvelle aventure !

Post by Quinlan »

Hum, Hhum

toussote
Gamall
Hic sunt dracones
Posts: 4174
Joined: Fri May 26, 2006 11:09 pm
Contact:

Re: Une toute nouvelle aventure !

Post by Gamall »

offre des pilules pour la toux
{<§ Gamall Wednesday Ida §>}
{ Mods and Programs - Mods TES-IV Oblivion }
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 187 guests